26 Mart 2015 Perşembe

Benri Makyaj Temizleme Pamuğu

Herkese merhabalar :) 
Çok severek kullandığım Benri Makyaj Temizleme Pamuğundan bahsetmek istiyorum çok az :)

Benri Makyaj Temizleme Pamuğu

 Küçük boy ürünlere olan aşkım iyice artmaya başladı :) Benri pamuğunda küçük boyunu görünce dayanamayıp aldım. Kullandım ve bitmeden önce minicikte olsa yazısını yazmak istedim. İçerisinde 35 adet var. Çantanıza atıp her yere götürebilirsiniz. Pamuklar oldukça yumuşak ve kullanırken cildinizi tahriş etmiyor.

Benri Makyaj Temizleme Pamuğu

Makyajınızı temizleyebildiğiniz gibi, tonik uygulamakta da rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. %100 pamuktan yapılmış ve Türkiye'de üretilmiş :) Üstelik fiyatları da çok uygun. Gratislerden 1,50 TL ye alabilirsiniz.


6 yorum:

  1. Ben bunları oje çıkartmak için de kullanıyorum :D benim için çok amaçlı pamuk oluyor kendisi :))

    YanıtlaSil
  2. Benri pamuklara bayılıyorum stok var evde resmen :)

    YanıtlaSil
  3. Bende seviyorum bu pamukları

    YanıtlaSil