25 Mart 2015 Çarşamba

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

Herkese merhabalar :)
İndirim zamanında aldığım ve çok severek kullandığım bir paletten bahsedeceğim bugün.
Wet'n Wild Comfort Zone Palet

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

Uzun zamandır alsam mı almasam mı diye arada kaldığım comfort zone paleti sonunda bende aldım. Neredeyse her blogger arkadaşımda bulunan ve sık yorumlanan bir palet. E bu kadar meşhurken bir de benden duyun istedim :) 
Öncelikle kapağına dikkat etmek gerek, şu anlık açarken çok zorlanıyorum. Ancak yere düştüğünde kapağı paramparça olacak cinsten. Bu yüzden dikkat. Farların yapısı çok güzel, sürümleri gayet kolay ve kalıcılıkları oldukça iyi. Bu paletin bu kadar meşhur olmasının nedeni de farların çoğunun, özellikle de bir tanesinin mac fara dupe (uygun fiyatlı benzeri) olarak gösterilmesi. Üzerinde hangi farın nereye uygulanacağı yazıyor, hemen onlara bir bakalım.

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

Browbone: Kaş altına ve göz pınarını aydınlatmak için uygulanabilir.
Eyelid: Göz kapağına uygulanıyor.
Crease: Göz çukurunu derinleştirmek için uygulanıyor.
Definer: Gözün dış V kısmına kısmına, eyeliner olarak ve alt kirpik dibine uygulanabilir. 

Farların hiçbiri mat değil, hepsi ışıltılı. Gündüz ve gece makyajları bu palet ile rahatlıkla yapılabilir. Her farın uygulama yeri farklı olduğu gibi, isteğe göre herhangi birini tüm göz kapağına uygulayıp bol rimel ile kolay bir makyaj da yapılabilir. Şimdi gelelim çoğumuzun bu paleti almamıza sebep olan o renge :)

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

İşte o meşhur far bu far :) Mac club isimli fara dupe olarak gösteriliyor. Rengini anlatmaya çalışsam anlatamam çünkü bu farın özelliği; ışığa göre değişik renklerde gözükmesi :) Ayrıca sadece bu farı uygulayıp rimel sürerek de çok güzel bir göz makyajı elde edebilirsiniz. İçerisinden çift taraflı küçül bir fırça çıkıyor. Bir tarafı aplikatör, diğer tarafı ise küt uçlu bir fırça. Ben bu fırçayı kullanmadım ancak zor zamanlarda iş görebileceğini düşünüyorum. Son olarak swatchlarını görelim :)

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

                                                              Soldaki sıranın renkleri bu şekilde

Wet'n Wild Comfort Zone Palet

                                                                 Sağdaki sıra ise bu şekilde.
Wet'n wild markası gratislerde satılıyor. 
Paletin normal fiyatı 19 TL. Ben indirimden 11, 50 TL ye aldım :)

Umarım açıklayıcı olabilmişimdir. 
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))


8 yorum:

  1. Gayet açıklayıcı olmuş canım ellerine sağlık, bende severek kullanıyorum bu paleti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için teşekkür ederim canım, pek bir sevilesi:)

      Sil
  2. Çok severek aldım ben de bu paleti çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok güzel, güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar :) blog keşif etkinliğinde gördüm blog sayfanızı hemen takibe alıyorum :) sizi de blog sayfama beklerim . Heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bende hemen bakıyorum
      Sevgiler :)

      Sil