4 Mart 2015 Çarşamba

Kaş Doldurma Rutinim

Herkese merhabalar :) 
Hafta başında instagram da söylediğim gibi bugünün konusu; Kaş doldurma rutinim olucak.
Hemen başlayalım :)


Öncelikle kaşlarımı nelerle doldurduğumu göstermek istiyorum. Genelde essence kaş kitini kullanıyorum. Ama acelem olduğu zamanlarda ya da canım farla doldurmak istemediğinde xp nin kaş kalemini kullanıyorum. 


İlk yöntem, Kalem ile nasıl dolduruyorum ? Kalemin üzerindeki fırçası ile kaşlarımı taramakla başlıyorum ilk başta. Daha sonra sadece kaşlarımın içindeki boşlukları tek tek kaş çizer gibi boyuyorum. Bu sayede daha doğal duruyor ve abartı olmuyor.Tekrar kaş fırçası ile tarayıp bakıyorum ve eğer boşlukların hepsi dolduysa bırakıyorum ve hepsi bu kadar. :) Kalemin bendeki rengi light brown. Burada bir püf noktası; kaş kalemini dik değilde kaşınıza doğru hafif eğik tutarak ve kaş çizermiş gibi uygularsanız çok doğal bir görüntü elde edersiniz. 




İkinci yöntem ise, Kaş farı ile nasıl dolduruyorum ? Yine ilk başta kaş fırçası ile kaşlarımı taramakla başlıyorum. Ben kaşlarımı farın açık renkli olan kısmıyla dolduruyorum. Fırçaya azar azar fardan alarak kaşlarımdaki boşlukları dolduruyorum. Burada yaptığım şey yine gelişi güzel boyamak değil de kaş çizer gibi doldurmak. Bu sayede abartı görüntüden kaçınmış oluyorum. 




                                        Ve makyajımı yaptıktan sonraki duruşu da bu şekilde :)

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın, 
Sevgiler :))

4 yorum:

  1. KAŞ KALEMİ İNSANI ÇOK FARKLI VE GÜZEL GÖSTERİYOR. BEN DE KULLANIYORUM

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
  2. Essence kaş farını kullandığımdan beri kaş kalemlerimi kullanmaz olduk.Kaş farı çok daha doğal bir görünüm sağlıyor.Bu yüzden severek kullanıyorum.Senin kaşlarında gayet doğal durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğal duruyor gerçekten, teşekkür ederim :)

      Sil