18 Mart 2015 Çarşamba

Makyaj İpuçları

Herkese merhabalar :)
Bugün 10 tane makyaj ipucundan bahsedeceğim. Hemen başlayalım :)


  1. Mat olmayan bir rujunuzun üzerine transparan bir pudra uyguladığınızda rujunuz matlaşır.
  2. Kirpik kıvırıcının daha etkili olması için fön makinesine tutup o şekilde uyguladığınızda daha etkili sonuç alırsınız. Burada küçük bir not; 5, 10 saniye kadar tutmak yeterli olacaktır ve uygulamadan önce elimizde kontrol etmekte fayda var.
  3. Fazla bb krem kullanmayan biriyseniz, çok basit bir şekilde yapabilirsiniz. Bir miktar kapatıcı ve nemlendiricinizi karıştırıp uygulayabilirsiniz.
  4. Kaş sabitleyici ürününüz yoksa, kaş fırçanıza bir miktar saç spreyi sıkıp kaşlarınızı sabitleyebilirsiniz.
  5. Biten rimelinizi hemen atmak yerine fırçasını yıkayıp kaşlarınızı taramak için kullanabilirsiniz.
  6. Rujunuz kırıldıysa iki ucunu muma yaklaştırıp çok az bekleyip yapıştırabilirsiniz.
  7. Fondöteninizin yapısı çok koyu ise biraz krem ekleyerek yapısını inceltebilir ve rengini açabilirsiniz.
  8. Göz kaleminizin ucu çok sert ise çakmak veya mum ile bir miktar ısıtarak yumuşatabilirsiniz. Bunu yaparken dikkatli olmakta fayda var. Soğuduktan sonra uygulayınız!
  9. Rujun daha uzun süre dayanması için rujunuzu uyguladıktan sonra üzerine tek kat bir peçete tutup transparan pudra uygularsanız uzun süre dayanıklı olacaktır. 
  10. Rimeliniz kuruduysa içerisine bir miktar suni göz yaşı, göz damlası damlatarak tekrar kullanabilirsiniz.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

7 yorum:

  1. Güzel taktikler özellikle kaş için olanları uygulayacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı bir yazı canım, bu püfler dikkate alınmalı, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa sen mukemmelsin daha yeni bloggerini ve instagramini takip etmeme ragmen cok yararli yazilarla karşilaşttim artik hep takipçinim sabirsizlaniyorum daha yeni yazilarin için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben çok mutlu oldum :) Çok teşekkür ederim bu düşünceleriniz için :) Biyerlerde birilerinin bunları okuyup faydalandığını görmek beni çok mutlu ediyor :)
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Yaa sen mukemmelsin daha yeni bloggerini ve instagramini takip etmeme ragmen cok yararli yazilarla karşilaşttim artik hep takipçinim sabirsizlaniyorum daha yeni yazilarin için :))

    YanıtlaSil
  5. Yaa sen mukemmelsin daha yeni bloggerini ve instagramini takip etmeme ragmen cok yararli yazilarla karşilaşttim artik hep takipçinim sabirsizlaniyorum daha yeni yazilarin için :))

    YanıtlaSil