20 Mart 2015 Cuma

Roaccutane Tedavim 4. Ay

Herkese merhabalar :)
Roaccutane tedavimde 4. aya girdik ve yeni gelişmelerden bahsedeceğim bugün.


Geçen ay gittiğim doktorumdan hiç memnun kalmamıştım ve doktorumu değiştireceğimi söylemiştim şuradaki yazımda. Doktorumu değiştirdim ve yeni doktorum bir öncekine kıyasla daha iyi. İlk önce ilacıma acnegenden değilde roaccutane dan devam etmemi söyledi. Şimdiye kadar hastalarına hep roaccutane kullandırmış. İlacımın mg yine yükseltilmedi ve 40 mg olarak devam ediyorum bu ayda. Onun haricinde hametan kremim olduğu için yenisini istemedim. Tabi kii her zamanki gibi dolive kremim ve dudak koruyucum olmazsa olmaz. Randevu gününü bekleyene kadar 5 gün ilaçsız kaldım ve bu sürede dudaklarım biraz kendine geldi. Saçlarımda hala yağlanma yok. Bu en güzel kısmı. En kötü kısmı ise belimde ve bacağımda müthiş derecede ağrı olması. Bunun için yapılacak hiçbir şey yok sanırım. Geçen ay kolestrolüm ve trigliseridim yükselmişti. Bu  ay hepsi normale girmiş çok şükür. Artık çok fazla aktif sivilcem yok sanırım, çünkü çok fazla çıkmıyorlar. Tek tük, o da zaman zaman. Genel olarak izlerim kaldı ve umarım onlarda en yakın zamanda geçerler. Çünkü şu sıralar onlara kafayı takmış durumdayım.  Umarım herşey yoluna girer. Bir sonraki ay neler olucak bakalım :)  ? 

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sağlıklı günlerimiz olsun.
Kendinize iyi bakın.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Ben de bugün cildiyeye gittim yüzümde de dönem dönem çıkan sivilceleri sordum ne tesadüf bu yazıyı gördüm akabinde :) Sana da bana da geçmiş olsun diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, umarım en yakın zamanda düzelir :)

      Sil