13 Mart 2015 Cuma

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

Herkese merhaba :)
Gratis'in kadınlar günü indiriminden aldığım kapatıcı göz roll-onundan bahsedeceğim bugün.
İndirimden neler aldığımı merak edenler şuraya tıklayabilir.

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

Garnier göz roll-on um bitmek üzereydi ve bu pretty perfect markasının kapatıcı roll-onunu görünce şans vermek istedim. Gratisteki satıcı kız ürünün ithal olduğunu söyledi. Bu ürün gratise yeni mi geldi, daha önceden de varmıydı onu tam olarak bilmiyorum.

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

Gelelim ürünün vaad ettiklerine; Göz altı bölgeleri için mükemmel orta tonu ile koyu halkaların görünümünü azaltamaya yardımcı olur. Limon ekstresi yorgun gözleri ferahlatır ve rahatlatır. Hareketli başlığın masaj etkisi yorgunluk hissini gidermeye yardımcı olur. Çantanızda ya da cebinizde rahatça taşımanız için tasarlanmıştır. 

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

Ürün bu şekilde. Roll-on şeklinde bir başlığa sahip. Ancak uygularken başlığı çok rahat dönmüyor ve sizi zorluyor. Ürünün vaad ettiklerinde orta tonu ile koyu halkaları azaltmaya yardımcı olduğundan bahsetmiş ancak orta ton olmasına rağmen rengi baya açık. Hatta orta ton olduğunu görünce bana koyu olacağını düşünüp açık olanını istemiştim ancak kalmamıştı. Kapatıcılığı hiç yok. Ve ürünü uyguladığınızda hafif yapışkanımsı bir his bırakıyor ve ne kadar beklesenizde o his gitmiyor. Garnier göz roll-on da bu şekilde bir sorun hiç yaşamadım. Yüksek kapatıcılığa sahip olmasa da iki kat uyguladığımda bana yetiyordu. Bu marka içinde aynı şeyi düşünmüştüm ancak iki üç kat uygulasanızda hiç kapatmıyor. Ürün limon ekstresi içeriyor ve bu sayede rahatlatmayı vaad ediyor ancak bu vaadini de malesef ki yerine getiremiyor.

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

                  Burada başlığından da görebileceğiniz gibi ürün çok az çıkıyor ve uygulanması zor oluyor.

Pretty Perfect Kapatıcı Göz Roll-on

Elimin üzerine sürüp renginin açıklığını göstermek istedim. Evet bu orta ton :) 12 aylık kullanım ömrü var ve fiyatı indirimde 3,25 TL idi. Sözün özü bu ürün benden sınıfta kaldı. 

Umarım faydalı olabilmişimdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
İnstagram: tugceninmakyajdefteri
Sevgiler :)


8 yorum:

  1. Canım takpteyim (:

    YanıtlaSil
  2. bende alıp almamakta geldim gittim ama iyik ide almamışım :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç duymamıştım demek ki bundan sonra da duymama gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez görüp bi hevesle aldım ama görmeseydimde olurmuş :)

      Sil
  4. Eneee ne biçim kapatıcıymış bu o zaman ? Farklı şekilde değerlendirmeye çalış bari kuzum kötü olmuş bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bi bilsem :/ Bakalım belki aklıma bişey gelir de değerlendiririm :)

      Sil