28 Mart 2015 Cumartesi

Flormar Tekli Far 04 Pearly Black

Herkese merhabalar :)
Flormar'ın tekli farlarından olan 04 Pearly Black renginden bahsedeceğim bugün.
Hemen başlayalım :)

Flormar Tekli Far 04 Pearly Black

Öncelikle ambalajı gayet şık, dışı siyah ve ortası şeffaf olan bir ambalaja sahip. İçini açtığınızda kapağın iç tarafında yarım daire şeklinde bir aynası var. Burdan bakıp makyaj yapmak hiç kolay olmasa da acil bir anda bakılabilir. 

Flormar Tekli Far 04 Pearly Black

Farın içinde küçük simler var ancak sürdüğünüz zaman bu simler pek fazla belli olmuyor. Ben bu farı özellikle eyeliner olarak kullanıyorum ve o simler hiç göze batmıyor. Pigmentasyonu oldukça iyi, sürümü gayet kolay, fırçaya hemen geliyor. Çok simsiyah değil ancak siyahlığı bana yeterli geliyor. Çok simsiyah olduğunu düşünerek alanlar biraz şaşırabilir, ben söyleyeyim :)

Flormar Tekli Far 04 Pearly Black

4 gr lık bir ürün. Uzunca bir zaman yetecek türden :) Kullanım ömrü 24 ay. Bendeki rengi ve numarası 04 pearly black. Ben aldığımda fiyatı indirimdeydi ve 5,75 TL ye aldım. 

Flormar Tekli Far 04 Pearly Black

                                                          Son olarak swatch ı da bu şekilde :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Bana tmencur@gmail.com da ulaşabilirsiniz. 
Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder