9 Mart 2015 Pazartesi

Bitenler / Çöpe Gidenler - 2

Herkese merhabalar :)
Yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu ay neler bitmiş, neler çöpe gitmiş bakalım :)

Bitenler çöpe gidenler

Bitenler çöpe gidenler

Apaks pamuk: Genelde hep apaks ın pamuğunu kullanıyorum ve gayet memnunum. Bitti ve büyük ihtimal yine bundan alıcam :)
Rapsodi oje 339 numara: Çok severek kullandığım ama bitmeye yakın bozuldu ve çöpe gidiyor.
Rexona shower clean roll-on: Bayıla bayıla kullandığım roll-on. 2. si de bitti, gelsin yenisi :) Detaylı yazı için şuraya tıklayabilirsiniz.
Avon minik rujlar(pucker up pink,tender mauve): Favorim tender mauve oldu. Kahve alt tonlu bir pembe. dibine kadar kullandım. Sıra diğer rujlarda :)

Bitenler çöpe gidenler

Flormar 310 numara: French yaparken kullanıyorum. Bu da bozulmuş. O yüzden çöpe. 
Golden rose dudak kremi: Bu yeni çıkmış ve yapısı diğerlerine göre daha sert. Birazda kokusunu beğenmedim. Kullandım bitirdim ama birdaha almam.
Dolive nemlendirici krem: Stoklarım bitiyor ve yeni stoklar yapıyorum. Artık her bitenler yazımda bunlardan olur herhalde :) 
Akat gardi saç spreyi: Sert olan benim kullandığım. Maşa yaptığımda uzun zaman dayanmasını istediğimde kullanıyorum, memnunum :) 

Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :))

14 yorum:

  1. apaks pamuğu ben de çok severim. Roll-on'u da öyle güzel anlatmışsın ki deneyeceklerim arasında yerini aldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekte fayda var, beğeneceğine eminim :)

      Sil
  2. Flormarın ojeleri 1 yıl kadar hiç bozulmadan duruyor bende.ağzını açık falan mı koyuyorsun acaba.Roll on u ben de çok merak ettim elimdeki bitince bende deneyebilirim :) bizim bloga da beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir yıla yakın olmuş olabilir. Bir de bir süre kullanmadım ondan. Roll-onu da tavsiye ediyorum, sevgiler :)

      Sil
  3. Minicik haliyle Dalan'ın el kremi hayat kurtarıcıdır çantamda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar ! Stok yaptım evde :) Bittikçe yeniliyorum. mazallah marketlerde falan biter :D

      Sil
  4. Apaksın pamuklarını ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bitince insan bir rahatlıyor....Yenileri için şimdiden hayılı olsun...

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bişeyleri bitirebilmenin mutluluğu bir başka :) Şimdiden teşekkür ederim :)

      Sil
  6. 'Al bunu al al al' diyen polis amiri gibi evi tıka basa doldurduğumdan beri hiçbirşeyi bitiremez oldum bir proje yapıcam hayırlısıyla :) Sen ne güzel envanteri eritiyorsun tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O polis amiri ruhundan uzak tutuyorum kendimi biraz, yoksa bana yer kalmıycak evde :)

      Sil
  7. Güle güle kullanın, yenilerine bereket !
    Etkinlikte görüp geldim, takipteyim. Bana da beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil