16 Mart 2015 Pazartesi

Evde Far Bazı Yapımı

Yeni bir haftadan herkese merhabalar :)
Geçtiğimiz hafta Merve Özkaynak katıldığı bir programda evde far bazı yapımını göstermişti ve bende hemen denedim. Sonuç ise gayet güzel oldu. Bunu instagramda  yayınladım fakat beni oradan takip etmeyenler için burda da anlatmaya karar verdim. Öyleyse hemen başlayalım :)

Evde far bazı yapımı

Gerekli malzemeler: Fondöten, Kapatıcı, göz çevresi kremi (normal kremde olur) ve transparan pudra. 
Burada miktarı fazla tutmamakta fayda var. Bize 3-4 gün yeticek kadar yapıp bittiğinde tekrar yapabiliriz. Böylece daha sağlıklı olur.

Evde far bazı yapımı

Bir pompa fondöteni kutunun içerisine koydum. Diğer malzemeleri de fondöten miktarına göre ayarladım. Fondötenden biraz daha az miktarda kapatıcı koydum. Kremi ise bir nohut tanesi büyüklüğünde koyarak, son olarak çeyrek çay kaşığı kadar transparan pudra ekleyip karıştırdım. Burada önemli olan nokta; oluşan bazın kıvamının çok koyu olmaması. 

Evde far bazı yapımı

Karıştırdığımızda bu şekilde oluyor ve bu kadar bir baz 3-4 gün bizi idare edecektir. Kapağı kapalı bir kutuya yapmakta fayda var. Aksi takdirde kıvamı bozulabilir. Şimdi ise yaptığımız bazı deneyelim :)

Evde far bazı yapımı

Mor bir far uyguladım ve sonuç bu şekilde. Sol tarafa baz uygulamadan farı sürdüm ve renk gayet silik kaldı. Sağ tarafta ise baz uyguladıktan sonra far sürdüm ve renk gayet canlı ve güzel oldu :)

Umarım faydalı olabilmişimdir.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Mutlu haftalar :)

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, bu tarz uygulamaları çok seviyorum, bende evde bunları yapmaya bayılıyorum, ulaşamayanlar evde pratik hemen yapıp kullanabilirler.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de evde baz yapmaya başlayalı onlara ayrıca para ödemekten kurtuldum :) Sadece seyehat durumları için essence baz bulunduruyorum o kadar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok basit ve masrafsız bir yöntem, en iyisi :)

      Sil