11 Haziran 2015 Perşembe

15 li Kapatıcı Paleti

Herkese merhabalar :)
Yaklaşık bir ay önce aldığım ve kursta sürekli kullandığım için yorum yapabilecek dereceye geldiğim kapatıcı paletinden bahsedeceğim bugün.

15 li Kapatıcı Paleti

Kursta kullanmak için bir kapatıcı paletine ihtiyacım vardı ve ne kadar arasam da hiçbir yerde bulamadım. En son çare aklıma bakırköy pazarı geldi. (burayı istanbulda oturan herkes bilir :)) Oraya gittim ve orada buldum. Ürün orjinal bir ürün değil evet ancak ihtiyacım olduğu için aldım. Orjinal olmamasına rağmen cildimde herhangi bir sivilceye ya da tahrişe yol açmadı. 

15 li Kapatıcı Paleti

Palet 15 tane krem üründen oluşuyor. Bir tane aydınlatıcı, bir tane kızarıkları nötrleyici yeşil renk ve bir tane de corrector için pembemsi morumsu renk var. Diğer renkler en açıktan en koyuya sarı alt tonlu ve pembe alt tonlu olarak gidiyor. Benim en çok kullandığım renkler resimden de belli olduğu gibi aydınlatmak için kullandığım sarımsı renk, kontür yapmak için kullandığım sıcak alt tonlu kahve rengi.

15 li Kapatıcı Paleti

Renkler bu şekilde. Kolay uygulanan ve pigmentleri iyi olan ürünler. Ben sevdim. Birçok standda fiyatı değişmekle beraber benim aldığım 10  TL lik standdandı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


4 yorum:

  1. Mint rengi çok hoş :) İyi günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın umarım kötü sonuçlar açmaz başınıza bu palet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar bişey olmadı, artık olmaz diye düşünüyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil