25 Haziran 2015 Perşembe

Hediyeleşme Etkinliğindeki Hediyelerim :)

Herkese merhabalar :)


Geçtiğimiz günlerde sevgili Kozmetiksandığı ile instagramda bir hediyeleşme etkinliği başlattık. Herkes eşleşti ve benim eşim de benmakyajdelisioldum Merve'mdi. Şansımıza birbirimize çok yakın oturuyormuşuz ve hediyelerimizi birbirimize buluşup vermek ve güzel bir gün geçirmek istedik. Sanki ilk defa buluşmamışızda yıllardır arkadaşmışız gibi sıcacıktı konuşmaları :) 
Gelelim mervemin benim için hazırladığı hediyelere;
Golden rose pudra, Loreal true match kapatıcı, H&M allık, kütikül kesici, essence ruj, çok şık bir kolye ve yüzük, Flormar m108 numaralı far ve Garnier bb krem testerı. Çikolatasını da atmış içine :) Hediyelerimi açtığımda gerçekten çok şaşırıp mutlu oldum çünkü içinde en çok istediğim şeyler vardı. Özellikle loreal true match kapatıcıyı çok merak ediyordum. Tekrar teşekkür ederim canım, güzel yüreğinden öpüyorum :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum: