22 Haziran 2015 Pazartesi

Aliexpress Fondöten Fırçası

Herkese merhabalar :)
Aliexpress fırçalarımı tek tek yorumlamaya devam ediyorum. 
Bugünkü konuğumuz ise Fondöten Fırçası

Aliexpress Fondöten Fırçası

Kesik uçlu bir fondöten fırçası. Kılları yumuşacık ve rahat uygulama sağlıyor. Çizgilenme yapmıyor ancak ben hem fazla fondöteni alsın hem de daha doğal dursun diye üzerinden bir makyaj süngeri ile geçiyorum. 

Aliexpress Fondöten Fırçası

Defalarca yıkadım ve kıl dökme sorunu yaşamadım. Fırçalarımı çok fazla yıkadığım için sanırım birkaçının saplarında sallanma olmaya başladı bu hafta. Bunu da belirtmek istedim. Sizin fırçalarınızda böyle birşey oldu mu ? Eğer okumayanlar varsa aliexpress alışverişimin yazısını da şuraya koyayım. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. fırçaya bayıldım teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Saç kremi sürerek biraz yumuşatabilirsin canım :) Blogunu yeni keşfettim bu arada çok hoş

    YanıtlaSil