29 Haziran 2015 Pazartesi

XP Lipstick no: 02

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu XP Lipstick no: 02

XP Lipstick no:02

Yapısı çok güzel, sürümü oldukça kolay ve rengini hemen veren xp nin siyah kapaklı rujlarını çok sevdiğimi hep söylüyorum. Bugünkü renk ise nude rujlardan vazgeçemeyenler için uygun fiyatlı oldukça güzel bir alternatif. İçerisinde hafif pembelik ve kahvelik bulunduran bir nude. Koyu göz makyajları ile oldukça uyumlu olacak bir renk.

XP Lipstick no:02

Günlük makyajlar başta olmak üzere çoğu makyaja uyacağını düşünüyorum. Çok hoş bir kokusu var. Küçükken aldığımız şekerli sakızların kokusu gibi :) Ancak rahatsız edici değil. 

XP Lipstick no:02

Bu ruju küçük japon pazarlarında bulabilirsiniz. Fiyatı ise 4 TL.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Çok uygunmuş üstelik güzel de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nude ruj sever olarak severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. rengi güzel tam yazlık..

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı gerçekten de uygunmuş, tanıtım için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil