17 Haziran 2015 Çarşamba

H&M Nudes Far Paleti

Herkese merhabalar :)
Günün konuğu H&M Nudes Far Paleti

H&M Nudes Far Paleti

H&M indiriminin başladığı ilk günlerde gidip küçük bir alışveriş yapmıştım. Bu far paletini de çok merak ediyordum ve bulmuşken almak istedim. Palet 5 adet doğal renklerden oluşuyor. Hepsi günlük makyaj için çok ideal renkler. 5 rengin içinde en parlak olanı soldan 3. renk. Farlar sedefli denilecek kadar parlak değil ancak aydınlık güzel bir duruşları var. İçindeki en mat renk ise 2 ve 4. renkler. 

H&M Nudes Far Paleti

Birkaç gün önce farkettiğim birşeyi sizlere de söylemek istiyorum. Soldan 3. rengi aydınlatıcı olarak kullanmayı deneyin. Işıl ışıl yapmayan ancak hafif, güzel bir parlaklık veren aydınlatıcı olarak kullanılabilir. 

H&M Nudes Far Paleti

Son olarak ürünün kullanım ömrü 18 ay. Normal fiyatı 12 tl. İndirimde ise 5 tl ye aldım. H&M de indirimde olan ürünler hala var, merak edenleriniz varsa bakabilirsiniz. Ancak çoğu ürün bitmiş, bazıları kalmış bilginize :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

10 yorum:

  1. güzel bir palet bu seviyorum renkleri..

    YanıtlaSil
  2. Bu H&M ürünlerine ne zaman ulaşabileceğiz acabaa!! :/ Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke herkesin ulaşabileceği yerlere mağaza açsalar :/
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. ahh bi de burda h&m olsa ben hep kaçırdım bu indirimleri çok üzüldüm far paletine de bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah oraya da açılır en yakın zamanda, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. güzelmiş keşke izmire de açsalar bir tane güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa izmirde mağazası yok mu :/ teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Renkler çok güzel,güle güle kullan!
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil