15 Haziran 2015 Pazartesi

Sephora ve H&M Alışverişi

Herkese merhabalar :)
Dün yaptığım küçük alışverişin detaylarından bahsetmek istiyorum bugün.

Sephora ve H&M Alışverişi

Bir makyaj temizleme suyuna ihtiyacım vardı ve Sephora da bu indirimi görünce oldukça merak edip almak istedim. Set oldukça avantajlı. 3 ürün birlikte bize sunulmuş ve fiyatı böyle indirimde iken alıp denememek ayıp olurdu :) Ürünler 50 ml lik. Fiyatı ise 42 tl den 20 tl ye düşmüş. Peki bu setin içinde neler var ? 
  • Suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisi
  • Makyaj temizleme sütü
  • Tonik

Sephora ve H&M Alışverişi

Ve bir diğer aldığım ürün ise H&M den. Geçen sefer yaptığım alışverişim sırasında bu mat top coat aklımda kalmıştı ve bu sefer gidip aldım. Fiyatı 1 tl. Sephora indirimi ne zamana kadar sürecek bilmiyorum ancak merak edenleriniz varsa gidip alabilir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


2 yorum:

  1. Canım indirim süpermiş ya inanmıyorum çok uygun! :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende indirimi görünce dayanamayıp aldım, teşekkür ederim canım :)

      Sil