23 Haziran 2015 Salı

H&M Oje / Khaki Fever

Herkese merhabalar :) 
Günün konuğu H&M Oje

H&M Oje / Khaki Fever

H&M in makyaj malzemelerini denemiştim ama ojelerini denemek başlattıkları bu güzel indirim ile kısmet oldu. Ojelerinde renk seçeneği oldukça iyi. Bende o indirimden 2 adet oje aldım. Gelelim bu ojeye. İsmi "khaki fever". Güzel bir yeşil. Kına yeşili diye tanımlasam tam olur.

H&M Oje / Khaki Fever

Oje iki katta opaklaşıyor. Sürümü kolay. Kısa ve biraz geniş bir fırçası var. 5 ml lik bir ürün. Kullanım ömrü 24 ay. Fiyatı normalde 7 TL. İndirimde 1 TL ye düşmüştü.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

4 yorum:

  1. fiyatı çok iyiye gelmiş ve rengi de güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım :) rengini bende çok sevdim :)

      Sil
  2. HM nin bu minik ojelerini çok seviyorum bir sürü renk var ama bu var mı bilemedim şimdi güzelmiş..

    YanıtlaSil