8 Haziran 2015 Pazartesi

Aliexpress Fondöten, Pudra, Allık Fırçası

Herkese merhabalar :)
Aliexpress fırçalarımı tek tek yorumlamaya devam ediyorum. Bugünün konuğu fondöten, pudra ve allık fırçası olarak kullanabilen bir fırça.

Aliexpress Fondöten, Pudra, Allık Fırçası

Severek kullandığım fırçalardan bir tanesi de birçok görevi üstlenen bu fırça. Kılları uzunlu kısalı ve yumuşacıklar. Düz kesilmiş değil de daha pofidik. Bu sayede fondöten de pudra da allık da çok kolay uygulanabiliyor. 

Aliexpress Fondöten, Pudra, Allık Fırçası


Aliexpress Fondöten, Pudra, Allık Fırçası

Aldığım günden beri çok sık kullanıp yıkamama rağmen ilk yıkamada bir iki tane kıl döküldü ve bir daha öyle birşey yaşamadım. Bu yüzden en sık kullandıklarımdan oldu kendisi :)

Yeni bir fırça yazısında görüşmek üzere,
Beklemede kalın.
Sevgilerr :))
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Ben cesaret edip alamadım bir türlü daha şu meşhur siteden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşınla almak daha da güzel oluyo aslında. hem de cesaretini topluyor insan :)

      Sil
  2. fırça harikaymı ama o siteden bildiğim kadarıyla belli bir limit alınca alısverişin eline ulaşıyormuş yoksa gümrükte kalıyormuş doğru mu ? Bloğunu takibe aldım bende bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım öyle değil. Çünkü sadece iki üç dolarlık ürün alanlarda var. :)

      Sil
  3. Gratiste satilio mu ve fiyati ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. aliexpress.com da satılıyor. yurt dışından geliyor. set halinde. 10 lu. 11, 12 dolar arası değişiyor fiyatları

      Sil