5 Haziran 2015 Cuma

Essence Dudak Kalemi / 06 Satin Mauve

Herkese merhabalar :)
Geçtiğimiz haftadan bu yana blogumu biraz aksattığımı fark edince iki gün arka arkaya yazı yazmak benim görevim oldu :) Bugünkü konuğumuz bir dudak kalemi.
Essence Lipliner 06 Satin Mauve

Essence Dudak Kalemi / 06 Satin Mauve

Essence'in dudak kalemlerinin namını bilmeyen, duymayan yoktur sanırım artık. Ancak kıyıda köşede duymayanlar varsa hemen biraz bahsedeyim. Yapıları, sürümünün kolaylığı ve renkleriyle mac'in dudak kalemleriyle yarışıyor kendileri. Ve tabii ki bu kadar güzelliğinin yanında fiyatlarının çok uygun olması sebebiyle herkesin vazgeçilmezi oldu. Daha önce wish me a rose renginin yazısını yazmıştım. Merak edenler bakabilir :)

Essence Dudak Kalemi / 06 Satin Mauve

06 satin mauve rengi, içerisinde kahvelik bulunduran bir gül kurusu rengi. Yapısı ve sürümüne değinmeme bile gerek yok. Muhteşemler. Herhangi bir lipbalm sürmeye gerek kalmadan dudakta kayıp gidiyor. Hatta en sevdiğim özelliklerinden biri ise ruj niyetine tüm dudağa kalemi uygulayıp çıkmak :)

Essence Dudak Kalemi / 06 Satin Mauve

Bütün seriyi toplamaya niyetim var, ziraa bu güzellikler kaçmaz :) Kalemin kullanım ömrü 36 ay, fiyatı ise 3,75 TL.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Bir ben alamadım ya, hiç kalmıyor raflarda istediğim renkler.. Bayıldım bu rengede , ellerinize sağlık ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok nadir görüyorum raflarda. O yüzden bulunca stoklamak gerek :) Teşekkür ederim :)

      Sil